Adri van Tol
Meer info pijltje

Vitalisering Merk, Product of Concept

Markten lijken verzadigd in de Benelux. Merken lijken uitontwikkeld of staan geweldig onder druk. Intrinsiek gaan producten steeds meer op elkaar lijken. Private label is sterk in opkomst. Juist in zo'n situatie is Adri van Tol® op zijn best. Door passie, empathie, volharding en fundamentele creativiteit en nieuwe impulsen worden duurzame kansen gecreëerd, voor met name merkartikelen. Adri van Tol ® analyseert, 'schuift', ordent en maakt nieuwe combinaties.

Het bewijs voor de belofte is de zeldzame kennis van formules in de Benelux. Adri van Tol® doorgrondt het assortiment, de positionering, het winkelbeeld, de opbouw van marges en kortingen. Kwestie van tientallen jaren kind aan huis bij supermarktketens, inkoopcombinaties, DIY, de ZB groothandels en het grijze kanaal.

 

(Re) vitalisering merk, product of concept.
Vaststellen, (indien noodzakelijk implementeren) van merk-, bedrijfs-, feitelijke en emotionele waardes * (Her)positionering * Zoeken naar nieuwe product/marktcombinaties * Bepaling distributiekanaal * Merk versus private label * Conditieopbouw in relatie tot afzetkanaal * Verbetering marktaandeel * Verbetering winstmarge *