Adri van Tol
Meer info pijltje

Vitalisering Bedrijf, Merk, Concept of Product * Talent coaching

Direct aan tafel met 35 jaar ervaring in de Benelux
Een adviseur voor merken, producten, mensen en bedrijven die vanuit de Benelux graag zaken doen met andere landen in de Benelux. Adri van Tol ® staat voor 35 jaar ervaring in het zaken doen met retail in de breedste zin van het woord. Ontwikkeld bij toonaangevende nationale- en internationale ondernemingen. Mijn bagage bestaat uit brede, praktische expertise en een actueel netwerk in de Benelux.

Voor wie?
Voor bedrijven die onvoldoende relaties hebben in het land waar ze willen expanderen * Voor bedrijven die op zoek zijn naar meer (profijtelijke) omzet in de Benelux * Voor bedrijven die op zoek zijn naar de juiste "tone of voice" om klanten in de Benelux voor zich te winnen * Voor bedrijven die zich afvragen of sales de optimale tools biedt om effectief te communiceren in de Benelux * Voor bedrijven die hun producten moeizaam vermarkten * Voor bedrijven die zich afvragen of marketing en sales wel voldoende met elkaar communiceren om succes te bewerkstelligen*

 

Adri van Tol® / Een samenvatting van 35 jaar retail- en marketingkracht /
Nedac Sorbo
Divisiemanager, directeur België, lid centrale directie. Introducties Sorbo Blue Wonder en Vero Man-Power in ogenschijnlijk (!) verzadigde, zeer competitieve markten. Winner Wheel of Retail (2x), Industributie Trofee en Sales Team 2007. V.N.K. Pet Products Algemeen directeur groothandel in dierbenodigdheden en diervoedsel. Transformatie van groothandel naar retail. Verplaatsen onderneming Haarlem naar Nijmegen. Bison International Commercieel directeur van 's werelds bekendste merkenbouwer in lijmen en kitten. Double L Cards BV Uitgeverij wenskaarten. Algemeen directeur. Runner-up Nederlandse markt. Nestlé Area manager Benelux. Bouwer van topmerken als Friskies en Gourmet. British American Tobacco Promotion & Brand Manager.