Door brede, diepe en meerjarige ervaring in de Benelux in (commerciële) directiefuncties, direct bekend met hoofdzaken in algemeen en commercieel management. Adri van Tol® neemt waar, voert gesprekken (zowel in- als extern) en analyseert, waarbij de volgende vier vragen voor de betreffende problematiek cruciaal zijn:
1. Waar staan we nu?
2. Waarom staan we daar?
3. Waar willen we naar toe?
4. Hoe komen we daar?
Adri van Tol® stopt niet na de analyse en presentatie, maar begeleidt ook het omzetten van de bevindingen naar een (gedragen) plan en controleert (samen met het management) de uitwerking. Door het inzetten van Adri van Tol's® brede netwerk, worden problemen al snel nieuwe kansen.
Adri van Tol® gaat door waar anderen u veel succes wensen.
(Re)vitalisering sales- en marketingafdeling.
Ervaring en generalistische scoop * Optimalisatie van sales- en marketingafdeling en inspanningen * Onderzoek naar mogelijke strategische allianties * Optimaliseren van relaties en key accounts in de Benelux * Structuur geven aan ontwikkeling van nieuwe business en afzetkanalen * Opstellen en implementeren (marketing) bedrijfsplan * Tijdelijk management in sales- en marketingfuncties * Teamspirit en ondernemingsgeest behouden/ontwikkelen door training on the job of en groupe.