High potentials met de juiste theoretische bagage, drie tot vijf jaar ervaring en (bijna) klaar voor een volgende carrièrestap? Adri van Tol® leert ze in korte tijd alle gaten, hoeken en kieren van de praktijk kennen. Waarschuwt voor de bijna universele valkuilen van de harde praktijk, brengt ze in contact met belangrijke beslissingnemers in de Benelux. Leert hen de grondhouding, de gebruiken en de "tone off voice" van het betreffende Benelux land waar expansie gewenst is.
Een coach en sparring partner voor potential(s) in brand-, sales-, product-, key account management. De deelnemer(s) blijven in charge, het goede wordt versterkt, de verbeterpunten aangescherpt. Een nuttige aanvulling op bewezen kwaliteiten in strategisch accountmanagement en sales & account leadership. Met als pure winst: passie voor de categorie, meer omzet en rendement, het behouden van bestaande klanten en het vinden van nieuwe.
Het uittekenen van een koopproces * Effectieve onderhandelingsstrategieën in de Benelux en de toepassing hiervan * Het accountteam op één lijn brengen met de marketingstrategie * Afnemers in de Benelux onderdeel van jouw marketing- en accountstrategie maken en houden * Collega's en teamgenoten effectief coachen * Het ontwikkelen van creativiteit (binnen teams) tijdens het beïnvloeden van klanten * Het versnellen van de teamgeest * Fundamenten leggen om op de agenda van jouw afnemers in de Benelux te komen en te blijven * Het bouwen van een verkoopprogramma dat jou en je team helpt de resultaten te verhogen * Inspireren van jezelf, je collega's en teamgenoten *